Wednesday, July 30, 2008

Riding the boat of depression

You ever sit back and wonder where you went wrong? If you would of made other choices thru your stepping stones of becoming an adult, would things of turned out any differently?
would it of made a difference not to turn left in the road of life, and to kep going on the straight and narrow?

would I be a different person? would I be more successful? would I be happier?
If I would of finished college would my job profession be more satisfying? Or would I have gotten bored with that too? would I have had my babies? Would I still have the same life long friends that I do now? Or would I have a whole new set of friends?
Would I be married?

Am I truly unhappy with my lot in life? I mean obviously this is the road that the higher powers that be had intended for me? But seriously, could those higher powers of at least added a little something to my road? Or, is that something else still yet to come?

Yes, Im depressed, I will eventually snap out of it.. there is just so much going on right now, and I just feel so out of control... I need to put things into order & perspective and just move forward... it will work out.. and I will make it all work out.. I just have to get to that point...

anyhow.. on to Wednesday Weirdness...

1. Would you rather be 3 inches taller, or 3 inches shorter than you already are?
Hmm.. since I am 5'9.. I suppose 3 inches shorter.. just to see what it's like, but I actually enjoy my height.. Im ok with it..

2. What are 3 words that could never be used to describe you?

3. Have you ever eaten something at the grocery store while you were shopping, prior to buying it? yep... little things like grapes..although when the kidletts were little I would open a box of crackers and let them munch on thm.

Did you pay for it when you got to the check out line?
Hell yeah.. Im not a thief!!!

4. If you could have any 3 materialistic things in this world without paying a single cent for any of them, what would they be and why?
A house
A car

5. Have you ever fallen asleep or nodded off during sex before?
yes... usually when they guy just isnt that great..

6. What are 3 jobs you’d leave your current job for? If you don't have a current job, just list 3 jobs you would like to have.
I currently have a job..
but.. the three that I would do..
1) I really want to open up my own bar
2) I really want to open up some kind of teen entertainment spot
3) if I had the degree I would love to help at risk youths

7. Do you or have you ever answered the phone during sex?
yes, but it's to damn difficult to focus on the conversation..LOL...

Ok..Im done.. thanks for reading.. play along too..

buh bye

Tuesday, July 22, 2008


Hi... nothing really to write about, Ive had a few entertaining events over the last few weeks. But nothing to really write about.
Im in a funk.. just not in the mood for anything.
Im having falling outs' w/my neighbor.. She has told my other neighbors Im a drunk and then started spreading crap about my son..
Im dealing with that.
I just got approved for my home loan, so Im off to find me a house.. cuz I cant STAND living in this freaking apartment anymore.
That's about it really..well no..there's more, but blogger is just kind of loosing it's appeal for me. And, Im in a funk.. I need to snap the fuck outta it!

Ok.. I was kind of tagged... so here we go

5 things found in your bag:
1) chap stick.. I cant go anywhere w/out it.. I have to have it!
2) Debit card.. it's like my american express...
3) car keys.. no keys.. no driving
4) loose change, now I know why my purse is always so freaking heavy, I just throw my change in the bottom, and once a month I take it out and cash it in.. last month I had almost $50 in change.. which explains why my damn shoulder hurts all the time!
5) hair gel.. dont ask.. I have no idea!!!

5 favourite things in your room:
1) my bed..
2) my tv
3) my kids.. even tho they have their own room.. theirs dont have tv's in them.. so my son is always in my room!
4) the dogs..
5) the computer

5 things you have always wanted to do:
1) travel to Ireland
2) live in Boston.. I have No idea
3) live in a skyscraper in some downtown metro area
4) die my hair black
5) get 3 more tattoo's - which I will accomplish!!!

5 things you're currently into:
1) reading.. I read alot.. I love to read.. anything really... it takes me away from my life and throws me into someone else's life..
2) dog showing... well I dont personally show the dog.. but I get the dog to and from.. and my daughter shows.. she loves it..
3) that's it.. I have no life
4) nope.. nada.. that's it.. wow.. sad huh
5) there ya go.. the end.. no more.. buh bye

5 people you want to tag:
Does anyone ever read this anymore? I want everyone to do this..
cuz..well.. I need to feel loved.. let me know if u did them..

Wednesday, July 02, 2008

Howdy ya'll... I really have nothing of intelligence to write about today. Please forgive me, it's been a while since my last editorial.. or umm.. last written piece of garbage.

Life is slowly trudging along, been doing alot of traveling, weekend jaunts, went to Idaho for 4 days. Went to Canby, Oregon for a weekend, Yakima WA, Redmond WA.. all in the pursuit of winning that big doggy ring.. But hey.. I have a good time, and I enjoy the majority of the people.

The kids are doing good.. the boy is in summer school, 8-1 M-F... hahaha.. he's not liking it, but I think..and I hope he gets the damn message! The girl.. is bored.. well sort of bored.. the pool is getting alot of use.. and she is so freaking tan.. it's just sickening..
Umm.. hmmm... that's it.. 4th of July, Im having a b-b-que at the house.. your more than welecome to come.. please BYOB & some kind of side dish...

The men department.. its' pretty non-existant.. I have 2 gentleman..if you can call them that.. that are interested.. one of them is married however, says he just wants to be friends.. uh huh...riiiiight... took him 2 weeks to answer the "are you married" question. Good lord, be honest up front.. dumb ass's.. the other guy, it's all player.. but as I sit back and think about it, do I honestly want a relationship? Or just a beneficial friend?

And of course.. there is my already existing beneficial guy.. who is really starting to weird me out.. so Ive cooled it w/him, however I miss him at the same time.. damn complicated!

I got severly burn on my chest.. holy OUCH!!! pools and drinking in 90+ weather..NOT SMART!!!

Take a look at this!!!!
look at that red rim?? OMG.. it hurts.. so bad!!!

Here's a pic of the new puppy.. Barkley.. who is 7 months now.. and just over 100lbs.. it's the best pic I have.. I will get some more this weekend..

Happy 4th of July!!!!